{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی بسه برگرد کنارم باش

مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی بسه برگرد کنارم باشه آشتی آشتی 💘
دیدگاه ها (۱)

سال نو مبارک

یا میشه یا باید بشه 👑💅

با احترام به همه هیترام 🥂😎

مگه دوسم نداشتی

عزیزم اشتی اشتی🥲❤️‍🩹#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط