{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیهودگی

تمام ترسم از .....روز های بیهوده است
و خستگی من از جنگهای بیهوده است

که خستگی ام از آن روزیست فهمیدم
برای هیچ بود ........ روزها که جنگیدم

#محمد_خوش_بین
#شعر
#دگلمه
#گویینده
#خو،شبین
دیدگاه ها (۰)

یک مرد

کبوتری غریب

کنارت باشم آزاری ندارم

بیگانه

خستگی و حوصله نداشتن که به معنای دوست نداشتن نیست. آدمها حق...

برای من بدترین بخش ماجرا قطع شدن اینترنت نبود. ...برای من بد...

وقتی نیازش داشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط