{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجیبه…

عجیبه…
بعضی‌ها هر روز به مردم، باورها و اعتقادات میلیون‌ها نفر کنایه می‌زنن،
اما ناگهان یاد احترام می‌افتن وقتی اسم علی دایی وسط میاد!

احترام چیز خوبیه؛
اما نمی‌شه فقط برای آدم‌های مورد علاقه خودت بخوایش و برای بقیه نادیده بگیری.

اگر توهین بده، برای همه بده.
اگر احترام مهمه، باید برای همه مردم و باورها هم مهم باشه.

تناقض، همیشه خودش رو لو میده.
#علی_دایی
#ایران
#آمریکا
#ترامپ
دیدگاه ها (۱۰)

.شعار امشب مردم در میدان انقلاب تهران

دلمون برات له شده آقا جانم...

فدای صدات آقا جانم...

🎥وقتی موشک می‌زنیم به پدرم افتخار می‌کنم👤زینب طهرانی‌مقدم

عجیبه…بعضی‌ها هر روز به مردم، باورها و اعتقادات میلیون‌ها نف...

𝒩𝘢𝘮𝘦 𝒩𝘰𝘷𝘦𝘭 : 𝘛𝘩𝘦 𝘗𝘳𝘪𝘤𝘦 𝘖𝘧 𝘛𝘳𝘶𝘵𝘩 / تاوان حقیقت𝒫𝘢𝘳𝘵 : 𝟑𝟎هانا ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط