انقدر بدم میاد وقتی بهم میگن بخند خوشحال باش چرا انقدر بی
انقدر بدم میاد وقتی بهم میگن بخند خوشحال باش چرا انقدر بی احساسی
بنظرت بی دلیله؟
اگه بی احساس نباشم همه که از بس سرم داد میزنن منم دهنمو میبندم که آخرش هرکاری که میکنم من مقصر میشم
واسه همینه که از همه متنفرم
بنظرت بی دلیله؟
اگه بی احساس نباشم همه که از بس سرم داد میزنن منم دهنمو میبندم که آخرش هرکاری که میکنم من مقصر میشم
واسه همینه که از همه متنفرم
- ۱.۵k
- ۰۸ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط