{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جرر خوردم واااایییییی فقط صدای باجییییی

جرر خوردم واااایییییی فقط صدای باجییییی
نکنین تروخداااا اگر نمیتونین دوبله نکنیننن

ANIME:Tokyo revengers♡
دیدگاه ها (۲۱)

:)))حرفی ندارم

اوکی ولی معنی عشقو با شما دوتا فهمیدم:))ANIME:Bango stery Do...

عفففف که دلم میخواد زیکو با دستای خودم بکشم باکااا😑

اوکی ولی واقعا الان حالم بد شد:((

فن فیک از شیپ اما و دراکن

فن فیک از شیپ اما و دراکن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط