{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقد یه لحظه گوه میخوره کسی که میکه خوارجی ها بازیشون تو ک

فقد یه لحظه گوه میخوره کسی که میکه خوارجی ها بازیشون تو کالاف بهتر من ترو........ دم تو با اون نتت اومدی با ما سولواسکواد میدی بعد ما میبریمد بعد بچها میگن خوارجی بازشون از ما بهتر
دیدگاه ها (۰)

بیاد این کاروکنیم

بفرما

💀💀💀

هر سؤال داری به پرس

سناریو بلولاک

#سناریو_بی_تی_اس #درخواستی🦋 موضوع اسلاید بعد نامجون : ( با ل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط