{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی هم به زور هم که شده باید خندید برروزگاری که همش غمه.

گاهی هم به زور هم که شده باید خندید برروزگاری که همش غمه...

#خاصترین
دیدگاه ها (۰)

آمین یارب العالمین🤲#خاصترین

هرکاری هم بکنم آخرش آهنگ غم سازگاره با دل لامصبم...ماشاالله ...

شبتون به زیبایی لبخند این فندق خوشگل...😍😍#خاصترین

دلتنگیهامو بگیر آقا🙏🥺#خاصترین

گاهی باید

پلی دادن با ما اسید خالصه فقط باید خندید🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط