{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیمار

اون یه رفیق خودمم. ولی رونالدو و مسی هم اسطوره هایین که همیشه بازیاشونو میبینم ولی خب شاهزاده ی بزریلی رو ترجیح میدم👍
دیدگاه ها (۰)

نیمار

اون توپ طلا بود و من نیمار

باکی بارنز.bucky barnes

متاسفانه باید بگم تابستون امسال قراره خیلی ها شکست عشقی بخور...

با احترام به فن های خاطرات خوناشام ولی من همیشه برادرای وینچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط