{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد موتور بگیرم

همینجوری نصفه شب بزنم تو جاده و فقط گاز بدم و آهنگ گوش کنم ..بارون هم که بیاد عالی میشه
دیدگاه ها (۷)

هتله یا دستشویی !!! پشمام

من قبلاً با یکی که فهمیدم روم کراشه همین کارو کردم بهش گفتم ...

این فیلم خوبه بدک نیست اما بگم برای من ترسناک نبود

اسمش لطفاااااااااااااااااا

منی که دلم میخواد کلا تو شب زندگی کنم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط