{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم

بچه ها میخام تا چند روز دیگه از ویس برم ممنون که باهام بودین
اگ لطف کنید انفالو نکنید شاید تا چند ماه دیگه برگشتم نمیدونم اگ
پاک کنم دوباره بعد چند ماه بریزم چنلم میاد بالا یانه باید از اول شروع کنم ؟ ....کسی می‌دونه توضیح بده (: ؟
دیدگاه ها (۸)

خودم ۹

از...همه...طرد..شدم...(:

فرشته ها ویس به چخ رفت.... ویس پره بچه سال شده باید از دست ا...

بچا مگه نمیگن عدد رند خوش شانسی میاره

دوباره گزارش شد ولی مهم نی🤙🤙داداش سانسورش کردم دیگه گزارش چر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط