{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا همه بدون این که بهم بگن یه کاری میکنن خب من واقعا تحم

چرا همه بدون این که بهم بگن یه کاری میکنن خب من واقعا تحمل از دست دادن هیچ کدومشونو ندارم قول میدم. باشه. نمیرم اینا همش دروغه پس منم یه روز بدون این که بهشون بگم میرم اون وقت حال منو میفهمن
دیدگاه ها (۰)

بعد منم تو بغلش گریه کنم=]

کسی هست؟!فک نکنم:)

چند روز پیش داشتم یه رمان میخوندم که دازای هر لحظه در حال به...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ فلیکسم ، جوجه م ، فندقم ، لینوم ، جونگکوکم ، ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط