{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیا بسازیم از نو پلای شکسته رو

حسرت تنها یادگاری است که از دست‌ها تو برای من به جا مانده و نمی‌توانم چیز دیگری را در میان دست‌های خالی مانده‌ام، تماشا کنم.

***
#دلشکسته
#دلبرانه
دیدگاه ها (۰)

آره......

رونالدو مناطق محروم

+عشق

سلامتی دختری که.......

#عاشقانه_های_من#دابسمش #دابسمش_زیبا#عاشقانه_ای_غمگین #موزیک ...

سلام بچه ها ☺️ببخشید چند روز نبودم آخه گوشیم شکسته بود تو تع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط