آهنگ امشب( I Like It ) هست.
از اون ترکهاییه که ظاهرش ساده است اما تهش یه دنیای عاطفی خیلی پخته رو با خودش میاره. آهنگ درباره روبهرو شدن با عشقیه که قرار نیست به جایی برسه؛ عشقی که نه پرتنشه، نه دراماتیک، یه احساس آروم و بیسروصداست که کمکم تو دل جا میگیره و همونقدر بیصدا هم پذیرفته میشه.
توی این آهنگ، احساسات پنهان نمیشن؛ همونطور که هست گفته میشن، کاملا صادقانه. شخصیت توی این آهنگ با خودش روراسته، نه امید بیمنطق داره، نه نقش آدم شکستخورده رو بازی میکنه، نه خودش رو تو حسرت غرق میکنه. همون لحظهای که میفهمه این عشق دوطرفه نیست، یه چیزی ته دلش میلرزه؛ اما چیزی که قشنگه اینه که چجوری با این حقیقت کنار میاد. بهجای اینکه از حسش فرار کنه یا باهاش بجنگه، یواشیواش با خودش کنار میاد و قبولش میکنه.
چیزی که این شخصیت رو خاص میکنه اینه که عشق رو با «بهدست آوردن» قاطی نمیکنه. براش ارزش عشق تو خود تجربه کردنشه، نه تو اینکه حتما بهش برسه. میفهمه این علاقه چیزی نیست که به زور از طرف مقابل بخوادش؛ پس حس رو تو دل خودش نگه میداره، بدون توقع. این نگاه نشونه یه بلوغ احساسی قشنگه! یه رشدی که خیلیها تو زندگی تجربهش نمیکنن! اینکه عشق رو نه یه هدف بیرونی، بلکه یه بخشی از دنیای درونی خودت ببینی.
حالوهوای آهنگ یه جور غم آرومه؛ نه اون غم سنگین که آدم رو له میکنه،یه غمی مثل لایه نازک گرد و خاک روی شیشهست. ملودی و نحوه خوندن اعضا هم همین حس رو میسازه، صداهای نرم، جملههای کوتاه، اعترافهای نصفهنیمه. همین مکثها و نگفتهها شاید از خود کلمات مهمتر باشه. اون شخصیت نمیاد مستقیم بگه درد داره؛ درد رو توی سکوتهاش نشون میده، توی حرفهای نصفه، توی نبود تقلا.❤️🩹
تو این ترک آدم با یه مدل عشق روبهرو میشه که نه میسوزونه، نه میشکنه، بلکه میاد تا چیزی رو یاد بده، اینکه میتونی یه حس رو دوست داشته باشی، حتی اگه جوابی براش وجود نداشته باشه. اینکه گاهی قشنگترین بخش عشق، همین سهم کوچیک و بیادعا از احساسه، نه رسیدن و نتیجه گرفتن.
و شاید همین باعث میشه این ترک پخته باشه، اینکه یادت میده همیشه لازم نیست یه داستان به پایان برسه تا معنا پیدا کنه. گاهی خود حس، بدون نتیجه، بدون مالکیت، بدون برگشت… کامله!💞
اون شخص میدونه این عشق مال اون نیست، اما بهجای تلخی و انکار، فقط با یه لبخند کمرنگ میگه I like it، نه از روی بیتفاوتی؛ بلکه از روی پذیرفتن حقیقت.
و همین آرامش صادقانهست که این آهنگ رو از یه اعتراف ساده، تبدیل میکنه به یه لحظه عمیق احساسی.
[اجراش رو میتونین از اینجا ببینین ](https://www.aparat.com/v/g57ccy0)💜
#Night_Song
توی این آهنگ، احساسات پنهان نمیشن؛ همونطور که هست گفته میشن، کاملا صادقانه. شخصیت توی این آهنگ با خودش روراسته، نه امید بیمنطق داره، نه نقش آدم شکستخورده رو بازی میکنه، نه خودش رو تو حسرت غرق میکنه. همون لحظهای که میفهمه این عشق دوطرفه نیست، یه چیزی ته دلش میلرزه؛ اما چیزی که قشنگه اینه که چجوری با این حقیقت کنار میاد. بهجای اینکه از حسش فرار کنه یا باهاش بجنگه، یواشیواش با خودش کنار میاد و قبولش میکنه.
چیزی که این شخصیت رو خاص میکنه اینه که عشق رو با «بهدست آوردن» قاطی نمیکنه. براش ارزش عشق تو خود تجربه کردنشه، نه تو اینکه حتما بهش برسه. میفهمه این علاقه چیزی نیست که به زور از طرف مقابل بخوادش؛ پس حس رو تو دل خودش نگه میداره، بدون توقع. این نگاه نشونه یه بلوغ احساسی قشنگه! یه رشدی که خیلیها تو زندگی تجربهش نمیکنن! اینکه عشق رو نه یه هدف بیرونی، بلکه یه بخشی از دنیای درونی خودت ببینی.
حالوهوای آهنگ یه جور غم آرومه؛ نه اون غم سنگین که آدم رو له میکنه،یه غمی مثل لایه نازک گرد و خاک روی شیشهست. ملودی و نحوه خوندن اعضا هم همین حس رو میسازه، صداهای نرم، جملههای کوتاه، اعترافهای نصفهنیمه. همین مکثها و نگفتهها شاید از خود کلمات مهمتر باشه. اون شخصیت نمیاد مستقیم بگه درد داره؛ درد رو توی سکوتهاش نشون میده، توی حرفهای نصفه، توی نبود تقلا.❤️🩹
تو این ترک آدم با یه مدل عشق روبهرو میشه که نه میسوزونه، نه میشکنه، بلکه میاد تا چیزی رو یاد بده، اینکه میتونی یه حس رو دوست داشته باشی، حتی اگه جوابی براش وجود نداشته باشه. اینکه گاهی قشنگترین بخش عشق، همین سهم کوچیک و بیادعا از احساسه، نه رسیدن و نتیجه گرفتن.
و شاید همین باعث میشه این ترک پخته باشه، اینکه یادت میده همیشه لازم نیست یه داستان به پایان برسه تا معنا پیدا کنه. گاهی خود حس، بدون نتیجه، بدون مالکیت، بدون برگشت… کامله!💞
اون شخص میدونه این عشق مال اون نیست، اما بهجای تلخی و انکار، فقط با یه لبخند کمرنگ میگه I like it، نه از روی بیتفاوتی؛ بلکه از روی پذیرفتن حقیقت.
و همین آرامش صادقانهست که این آهنگ رو از یه اعتراف ساده، تبدیل میکنه به یه لحظه عمیق احساسی.
[اجراش رو میتونین از اینجا ببینین ](https://www.aparat.com/v/g57ccy0)💜
#Night_Song
- ۴.۱k
- ۱۷ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط