{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه فکتی هس که میگه:

یه فکتی هس که میگه:
کسی که واقعا عاشقته همیشه اسمت رو روی دستش مینویسه:))
خیلی شبیه من بود:)
دیدگاه ها (۸)

فکر کنم حتی متوجه هم نشی:)

تو همون’هیچی’هستی کهوقتی ادما ازم میپرسن به چیفکر میکنم،بهشو...

خانواده.. منشا تمام زجر های این روز های ماست.

عه من

Sar zamanımıza bi geriye 🥲من این  دیوونه رو نمیگیرم هرچی که...

اونا بهترین دوست ها بودن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط