{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گیر کردم تو شبی که گفتی باید جداشیم

گیر کردم تو شبی که گفتی باید جداشیم
.
چشمامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی....
.
#عاشقانه #شادمهر #شادمهر_عقیلی
دیدگاه ها (۲)

غرور ......#عاشقانه #شادمهر

تو حتی از خودت زیباتری.....#عاشقانه #شادمهر #ریمیکس

گذر عمر.....#عاشقانه #شادمهر #شادمهر_عقیلی

اما دوسِت دارم...شادمهر #بهترین .#عاشقانه

❤️ℒℴνℯ❤️همین که باشی و تنها نباشم همین که باشی و دوستت داشته...

سناریو اسلیترین دراکو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط