{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد و بلاتقصه هات ب جونم نزا بیشتر ازین چشم برات بمونت🎀

درد و بلاتقصه هات ب جونم نزا بیشتر ازین چشم برات بمونت🎀🎀
دیدگاه ها (۱۱)

🤣🤣🎀

وایی 💔🤣

ولی بیلی

🎀🙂

تو خیلی خوشگلی! 💙(درد و بلات، غصه هات به جونم)

دلم برات تنگ شده برای اون چشم هات برای لبخندهات برای بغل کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط