{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها ببخشیید پست طنز نزاشتم

بچه ها ببخشیید پست طنز نزاشتم
اخه نمیتونم بخندم.
تصمیم گرفتم خودم باشم
خیلی سخته خودت باشی چون
هیچ وقت مردم وقتی یک نفر نقابشو از رو صورتش ور میداره و میخواهدخودش باشه. ودیکه به دورغ نمیگه من خوبم..
مردم هیچ وقت قبولش نمیکنن
افسوس
باز نقابمو به چهره میزارم
میشم عروسک گردون زمونه
دیدگاه ها (۱۹)

دقیقا خخخخخ

دقیقا

..

..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط