وقت مناسب برای انعقاد نطفه:
وقت مناسب برای انعقاد نطفه:
· مقاربت در شبهای دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه، جمعه و نیز روز پنج شنبه هنگام زوال و روز جمعه بعد از عصر سفارش شده است
لذا مقاربت در غیر از این اوقات برای انعقاد نطفه؛ ممکن است پیامد و عوارض خطرناکی را به همراه داشته باشد.
· مطابق روایات نطفه ای که در شب دوشنبه منعقد شود با قرآن مأنوس خواهد شد و آن را حفظ خواهد نمود و به آنچه خداوند برای او محقق کند راضی خواهد بود.
· نطفه ای که در شب سه شنبه منعقد شود، چه بسا در راه خدا شهید شود بعد از آنکه شهادتین بر زبان خواهد آورد، وی قلبی رئوف خواهد داشت، سخن گو و خوش زبان خواهد بود و مردم از زبان او در آزار نمی باشند.
· نطفه ای که در شب پنج شنبه منعقد شود حکیم و عالم خواهد شد و یا از حکّام خواهد شد.
· نطفه ای که در روز پنج شنبه هنگام زوال منعقد شود، تا پیری از شیطان فاصله خواهد گرفت و دنیا و آخرت خود را آباد خواهد کرد.
· نطفه ای که در شب جمعه منعقد شود، سخنور و خطیب خواهد شد، و اگر مقاربت بعد از نماز عشاء صورت گیرد چه بسا از نیکان برجسته شود.
· و نطفه ای که در روز جمعه بعد از عصر منعقد شود، عالمی معروف و مشهور شود. ( بحار الأنوار – ج 103 – ص 282، وسیله، ص 313 )
· مقاربت در شبهای دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه، جمعه و نیز روز پنج شنبه هنگام زوال و روز جمعه بعد از عصر سفارش شده است
لذا مقاربت در غیر از این اوقات برای انعقاد نطفه؛ ممکن است پیامد و عوارض خطرناکی را به همراه داشته باشد.
· مطابق روایات نطفه ای که در شب دوشنبه منعقد شود با قرآن مأنوس خواهد شد و آن را حفظ خواهد نمود و به آنچه خداوند برای او محقق کند راضی خواهد بود.
· نطفه ای که در شب سه شنبه منعقد شود، چه بسا در راه خدا شهید شود بعد از آنکه شهادتین بر زبان خواهد آورد، وی قلبی رئوف خواهد داشت، سخن گو و خوش زبان خواهد بود و مردم از زبان او در آزار نمی باشند.
· نطفه ای که در شب پنج شنبه منعقد شود حکیم و عالم خواهد شد و یا از حکّام خواهد شد.
· نطفه ای که در روز پنج شنبه هنگام زوال منعقد شود، تا پیری از شیطان فاصله خواهد گرفت و دنیا و آخرت خود را آباد خواهد کرد.
· نطفه ای که در شب جمعه منعقد شود، سخنور و خطیب خواهد شد، و اگر مقاربت بعد از نماز عشاء صورت گیرد چه بسا از نیکان برجسته شود.
· و نطفه ای که در روز جمعه بعد از عصر منعقد شود، عالمی معروف و مشهور شود. ( بحار الأنوار – ج 103 – ص 282، وسیله، ص 313 )
۲.۶k
۰۵ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.