میخوام دعا کنم نه برای خودم , برای دوستای مجازیم .... که
میخوام دعا کنم نه برای خودم , برای دوستای مجازیم .... که بعضیاشون خیلی گرفتارن , بعضیاشون دلشکستن , بعضیاشون تنهان , بعضیاشون نا امیدن , بعضیاشون عاشقن .......... ......... خدا جون هوای دلاشونو داشته باش ..
- ۲.۲k
- ۰۴ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط