{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یارو داشته دستای خرشو اره میکرده. بهش میگن احمق داری چه غ

یارو داشته دستای خرشو اره میکرده. بهش میگن احمق داری چه غلطی میکنی؟میگه به شما ربطی نداره. خر خودمه. میخوام باهاش کانگورو درست کنم! :|
دیدگاه ها (۳)

دلم برات ی ذره شده عشقه من

آمدی جانم به قربانت، ولی این‌جا چرادر محل کار ما را می‌کنی ر...

کی کتاب فلسفی خوب سراغ داره

آرزوت چیه

فضای مجازی جای عجیبیه..طرف اومده زیر پستم گفته تلگرام پیامم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط