نوشتن که هنگام اذان دست به دامان خدا باش
نوشتن که هنگام اذان دست به دامان خدا باش
و مشغول دعا باش
که باز است به درگاه الهی در رحمت
شدم غرق اجابت و گفتم به خدا بین دعایم
که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم
و مشغول دعا باش
که باز است به درگاه الهی در رحمت
شدم غرق اجابت و گفتم به خدا بین دعایم
که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم
- ۱.۵k
- ۱۰ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط