وقتی کنارمی آرومم...اونقدرآروم که دلم میخواد چشامو ببندمو
وقتی کنارمی آرومم...اونقدرآروم که دلم میخواد چشامو ببندمو همونجا سرمو بذارم رو شونه ات و یه دل سیر بخوابم....وقتی کنارمی هیچی نمیتونه حالمو خراب کنه...دیگه غم جلودارم نیست...وقتی هستی دلم میخواد همش بشینم روبروتو زل بزنم تو چشای مهربونت...گلبوسه های عشق از لبات بچینم...وقتی کنارمی دلم نمیخواد جایی برم...اصلا جایی برم که چی بشه؟؟؟ وقتی هر چی میخوام رو تو داری....میدونی وقتی هستی دوست دارم تموم وقتم واسه تو باشه...اصلا هیچی نمیخوام ...نه خواب...نه خوراک ...نه تفریح...فقط تو ....تو منو زندونی کن تو زندون چشات...تو تنها زندانبانی که زندونیش عاشقشه...قلب تو تنها زندانیه که زندونیش نیاز به ملاقاتی نداره...نیاز به هواخوری نداره...دلش هوای آزاد و تماشای پرواز پرنده هوس نمیکنه...دلش هوای خونه و خیابون و دوست وآشنا نمیکنه....زندانبان.....یه دنیا عاشقتم....لطفا به من حبس ابد بده.....
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://telegram.me/monlightyy/foad
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://telegram.me/monlightyy/foad
- ۵.۷k
- ۲۰ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط