نفسم...ماه من..
نفسم...ماه من..
دارم این ترانه رو بدونت گوش میدم...نیستی که با دستام,,اداش رو برات در آرم
با تصویر همین دیدار,جهان یک لحظه ماتش برد.
تا که چشمات و وا کردی,غمهای توی قلبم برد.
تورو دیدم خدا خندید,من از عشق تو حض کردم.
باتو من کل دنیامو ,تو یک لحظه عوض کردم..
دارم این ترانه رو بدونت گوش میدم...نیستی که با دستام,,اداش رو برات در آرم
با تصویر همین دیدار,جهان یک لحظه ماتش برد.
تا که چشمات و وا کردی,غمهای توی قلبم برد.
تورو دیدم خدا خندید,من از عشق تو حض کردم.
باتو من کل دنیامو ,تو یک لحظه عوض کردم..
- ۲.۰k
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط