{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خانم کریمی هم مارو گایید بااین کارش وژدانین چیش قشنگه 😡😡😡

خانم کریمی هم مارو گایید بااین کارش وژدانین چیش قشنگه 😡😡😡😡
دیدگاه ها (۱۱)

بیشرف ترسیدم 😱😱😱😰😰😰🥺👌👌😡😡مومو اصلی اینه

بچها ببخشید من فعلا نمیام ویسگون تا رلم بیاد بای 👌👌👌🥺🤗🤗😅😞😖

عمرم اقایی کجایی بیا دیگه حسنم 😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖کجایی خوب

دست خط خانم اونوقت میگن دست خط نفس بده 🤨🥺🤣🤣🤣

خیلی صداش قشنگه من بااین اهنگ خیلی گریه کردم

#دانشگگاه_علمی_کاربردی_واحد_۴۱#مصاحبهموضوع: #عملکر_دولت_بر_ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط