كاش ميشد زندگي تكرار داشت
كاش ميشد زندگي تكرار داشت
لااقل تكرار را يكبار داشت
آن دبستان،كودكي ،سرمشق آب
پاي مادرهم براي جاي خواب
خود برون ميكردم از دلواپسي
دل نميدادم به دست هركسي
لااقل تكرار را يكبار داشت
آن دبستان،كودكي ،سرمشق آب
پاي مادرهم براي جاي خواب
خود برون ميكردم از دلواپسي
دل نميدادم به دست هركسي
- ۲.۸k
- ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط