{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای بخدا وحشتناک گشنمه هیچ که هم خونمون نیس اه شما هم که

وای بخدا وحشتناک گشنمه هیچ که هم خونمون نیس اه شما هم که دخترای تنبلی هستید یه چی نمیارین بخوریم برم نون پنیر بخورم
دیدگاه ها (۲۳)

عزیزان دوستون دارم شب خوش

شک نکن.

خخ

تو تو باشی کثافت نیای تو دست و پای ما

رمان استاد ریاضیات

فیک بی تی اس...(علامت ا.ت +)(علامت تهیونگ ÷)(باقی کاراکتر ها...

من عاشق نمیشم 🚫🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط