{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداوکیلی تو یزیدم باشی اینو نیمدی دانش اموزات بکشن😭😭😭

خداوکیلی تو یزیدم باشی اینو نیمدی دانش اموزات بکشن😭😭😭
خدایی نگاه کنین چی داده بکشیم زنیکه..... استغفرالله😭😭😭😭
دیدگاه ها (۹)

من توی این دنیای بی رحم:

اندکی حق گویی 👌😂

•این خوب بود 😂👌

وضعیت من😃💔

عوا بابابزرگ پیترو😞☝️

'اگه داستان اینجوری بود چی؟!اگه النی شریف رو بابای خودش میدو...

'اگه داستان اینجوری بود چی؟!اگه النی شریف رو بابای خودش میدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط