{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی من عاشق ریکشنام!!!!!دازای که از خداش بود!!!چویا که .

یعنی من عاشق ریکشنام!!!!!دازای که از خداش بود!!!چویا که .....نمیدونم!!!!اکوتاگاوا هم احتمالا طی ثانیه های اینده اتسوشی رو شل و پل میکنه!!!!
دیدگاه ها (۶)

اکوتاگاوا رو جون به جون بکنی....بازم میگه جینکو!!!!!

بدبخت چویا!!!!

چویا گاز بده!!!فکر کنم دازای باز قارچ خورده!!!!!

چشماتو درویش کن اتسوشی!!!بچم از خجالت اب شد!!!!

کدوم شیپ اتسوشی؟؟

آینه جادویی

آینه جادویی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط