من عکسمو می زارم شما هم عکستون رو بزارین ببینیم کی خوشکل
من عکسمو می زارم شما هم عکستون رو بزارین ببینیم کی خوشکل تر و خوشتیپ تره!!هرکی این کارو کنه نصف عکساشو قلبی و نظرم میدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من به قلی ها رای نمی دم؟؟
- ۱.۱k
- ۰۷ آبان ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط