ما آدما وقتی عاشق میشیم.......
ما آدما وقتی عاشق میشیم.......
به جای اینکه از بودن با عشقمون
لذت ببریم..!
ترس از نبودنش داغونمون میکنه!!
شکاکمون میکنه!!
بدخلقی میکنیم!!
دعوا میکنیم!!
بی احترامی میکنیم!!
قهر میکنیم،و سردو سردتر میشیم........!!
اینا همش.........
بخاطر ترس از دست دادنه!!
کاش تضمیتی برای این نرفتن بود......!!
به جای اینکه از بودن با عشقمون
لذت ببریم..!
ترس از نبودنش داغونمون میکنه!!
شکاکمون میکنه!!
بدخلقی میکنیم!!
دعوا میکنیم!!
بی احترامی میکنیم!!
قهر میکنیم،و سردو سردتر میشیم........!!
اینا همش.........
بخاطر ترس از دست دادنه!!
کاش تضمیتی برای این نرفتن بود......!!
- ۳.۶k
- ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط