گریه نکن
گریه نکن
عشقم چرا گریه میکنی آخه فدات بشم!
ميدوني که من طاقت اشکاتو ندارم
عزیزم گریه نکن خوب مگه نگفتی
برو بمیر؟؟؟ هان؟؟؟
خوب منم رفتم دیگه چرا داد میزنی قربونت برم مگه من داد میزدم من بدون تو میمیرم من بدون تو نمیتونم زندگی کنم گوش دادی؟؟ آره؟؟ گفتی همش حرفه
اما من واقعا عاشقت بودم باور نکردی،،
فقط یه سوال منو چند فروختی؟؟
عشقم برو برو اینجا وانستا الان کسی حوصله نداره آخه dokhtar جوونشون رو از دست دادن برو الان مامانم عصبیه یه چیز بهت میگه من ناراحت میشم بابام یه چیز بهت میگه من نمیتونم زیر خاک داد بزنم سر پدرم بخاطر تو مثل همیشه بگم من عاشقشم
آخه بعد از تو که رفتی نتونستم زخم زبون همه رو تحمل کنم دق کردم من الان خیلی حالم خوبه خوشحالم که مرده ام آرزوم بود یا با تو باشم یا نباشی بمیرم
پس برو اشکاتو پاک کن قربون چشمای قشنگت بشم..
دیدی تا آخرین نفس دوستت داشتم؟
راستی مشکی خیلی بهت میاد، ، ،
عشقم چرا گریه میکنی آخه فدات بشم!
ميدوني که من طاقت اشکاتو ندارم
عزیزم گریه نکن خوب مگه نگفتی
برو بمیر؟؟؟ هان؟؟؟
خوب منم رفتم دیگه چرا داد میزنی قربونت برم مگه من داد میزدم من بدون تو میمیرم من بدون تو نمیتونم زندگی کنم گوش دادی؟؟ آره؟؟ گفتی همش حرفه
اما من واقعا عاشقت بودم باور نکردی،،
فقط یه سوال منو چند فروختی؟؟
عشقم برو برو اینجا وانستا الان کسی حوصله نداره آخه dokhtar جوونشون رو از دست دادن برو الان مامانم عصبیه یه چیز بهت میگه من ناراحت میشم بابام یه چیز بهت میگه من نمیتونم زیر خاک داد بزنم سر پدرم بخاطر تو مثل همیشه بگم من عاشقشم
آخه بعد از تو که رفتی نتونستم زخم زبون همه رو تحمل کنم دق کردم من الان خیلی حالم خوبه خوشحالم که مرده ام آرزوم بود یا با تو باشم یا نباشی بمیرم
پس برو اشکاتو پاک کن قربون چشمای قشنگت بشم..
دیدی تا آخرین نفس دوستت داشتم؟
راستی مشکی خیلی بهت میاد، ، ،
- ۲۲.۸k
- ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط