{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ممنونم به خاطر تمام. مهربونیاتون راستش من مثل بعضیا نیست

ممنونم به خاطر تمام. مهربونیاتون راستش من مثل بعضیا نیستم که بگم حمایت ها کمه من همینم که هست راضیم ممنونم از همتون بعضی اوقات می خام اف بزنم ولی میبینم تنها میشم با اینکه بعضیا تون رو میشناسم بعضیاتون نه ولی از همتون ممنونم بوس بهتون 😅😘😘
دیدگاه ها (۷)

واکنش صادقانه من کیدرامر کجایی دقیقا کجایی

ننه بوگوم شییی

سیلاااممم

خب بچه ها سلاااام😅😃 خوش اومدم بعد این همه مدت😅😅😅 ولی خب یکسر...

𝒐𝒉 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏 ↤ ‌• 𝒌𝒂𝒃𝒐𝒏𝒔𝒉𝒊𝒏𝒂ــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط