خدا پرسید میخوری یا میبَری؛
خدا پرسید میخوری یا میبَری؛
من گرسنه پاسخ دادم
میخورم. . .
چه میدانستم؛؛!!!
لذت ها را میبرند...
حسرتها را میخورند...
😔😔
من گرسنه پاسخ دادم
میخورم. . .
چه میدانستم؛؛!!!
لذت ها را میبرند...
حسرتها را میخورند...
😔😔
- ۹۲۸
- ۰۳ شهریور ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط