کاش یه جایی هم مثل کمپ بود میرفتیم
کاش یه جایی هم مثل کمپ بود میرفتیم
اونجا از شر فکر و ذکر و آدمای مریض
دوروبرمون خلاص میشدیم، کامل پاک
میشدیم، بعدم دوباره برمیگشتیم
اونجا از شر فکر و ذکر و آدمای مریض
دوروبرمون خلاص میشدیم، کامل پاک
میشدیم، بعدم دوباره برمیگشتیم
- ۴.۴k
- ۰۵ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط