{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاموشی لبم نه ز بی دردی و رضاست

خاموشی لبم نه ز بی دردی و رضاست
ازچشم من ببین که چه غوغاست در دلم

من ناله ی خوش نوایم و خاموش ای دریغ
لب بر لبم بنه که نواهاست در دلم

#هوشنگ_ابتهاج
دیدگاه ها (۲)

وخدایی؛ که در این نزدیکیست !👤 سهراب سپهری

.دلتنگ تو هستم که  دلم  کرده هوایت شک نیست، مرا می‌کشد این د...

𝑺𝒑𝒆𝒆𝒄𝒉𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝑷𝒂𝒓𝒕:𝟏𝟕ویو تهیونگ مستقیم به سمته اتاقه جلسه ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط