{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این حال همه ما در این بارون

این حال همه ما در این بارون
به نگاه کردن و خیس شدن و دور ور هم جمع شدن خانوادها
و این سالها سلفی گرفتن زیر بارون
و پیش از همه چیز خوشجالی دلم وقتی که بارون میاد
آسمونی که با نازل کردن این قطرات آب انگار که همه ایی ناراحتی ها و کینه وخاطرهایی پشیمانی را از بین میبره
دیدگاه ها (۱)

ﺑﭽــــــــــــــــــﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺑﺲ ﻣﻐــــــــــــــــــﺮﻭﺭ ...

دوستم نداشته باشید مشکلی نیست اما هرگز مرا دروغ دوست نداشته ...

فیک

^فیک جونگکوک^(پارت۷۵)

اعتماد پارت|۵۳|

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط