از اول دبیو یکی از لقب های اکسو king of the concept (پادش
از اول دبیو یکی از لقب های اکسو king of the concept (پادشاه کانسپت) بوده و هست چرا؟چون همیشه جدید ترین کانسپت هارو ارائه میدادن و همیشه بخاطر کانسپت هاشون بیشترین اصکی رو ازش میرفتن تو زمانی که بقیه گروه ها با یه سبک کانسپت تکراری و سبک تمام گروه ها مثل هم شده اکسو فقط تو یه آلبوم ۴ تا کانسپت جدید رو امتحان کرده🦦
جاسپر:
تو کیپاپ جز اکسو هیچکس اهل ریسک کردن نیست
مارز:
کیپاپ جز اکسو کاملا تکراری هست
جاسپر:
تو کیپاپ جز اکسو هیچکس اهل ریسک کردن نیست
مارز:
کیپاپ جز اکسو کاملا تکراری هست
- ۲.۲k
- ۱۶ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط