{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اول دبیو یکی از لقب های اکسو king of the concept (پادش

از اول دبیو یکی از لقب های اکسو king of the concept (پادشاه کانسپت) بوده و هست چرا؟چون همیشه جدید ترین کانسپت هارو ارائه میدادن و همیشه بخاطر کانسپت هاشون بیشترین اصکی رو ازش میرفتن تو زمانی که بقیه گروه ها با یه سبک کانسپت تکراری و سبک تمام گروه ها مثل هم شده اکسو فقط تو یه آلبوم ۴ تا کانسپت جدید رو امتحان کرده🦦


جاسپر:
تو کیپاپ جز اکسو هیچکس اهل ریسک کردن نیست
مارز:
کیپاپ جز اکسو کاملا تکراری هست
دیدگاه ها (۲)

نامردا چرا سکای و چانبک رو جدا کردین🥹🥹

یکی به فیلمبردار اس ام بگه من میخوام اکسو رو ببینم نمیخوام آ...

بخشی از لیریک آهنگ cream soda که لو رفته🌚"عزیزم بهش بهش خودت...

این چیه دیگه🦦🦦🦦

BP NEWS

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط