من که تا زیربغل دستمو میکنم توی چایی ، شیش هفت دورشم میدم
من که تا زیربغل دستمو میکنم توی چایی ، شیش هفت دورشم میدم
بعضی وقتام که دستام میسوزه باپای چپم چاییشونو هم میزنم
خههههه
بعضی وقتام که دستام میسوزه باپای چپم چاییشونو هم میزنم
خههههه
- ۴۹۹
- ۱۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط