حد و مرز پارت ¹⁷
حد و مرز پارت ¹⁷
سوکجین ویو:درو بستم و رفتم تو که یهو دیدم یونگی و هوپی آهنگ گذاشتن دارن میرقصن.
اولین باره دارم میبینم یونگی اینقدر خوشحاله🥺البته ماهم هم بخاطر این اتفاق خیلی خوشحال بودیم مخصوصا یونگی
ا.ت:بچه ها نظرتون چیه برم سوجو بگیرم؟
یونگی:منم باهات میام.
نامجون:جیمین حق خوردن نداره.جیمین:چرااااا؟؟؟نامی:بچه ها حق خوردن الکل رو ندارن.جیمین:جیننننن جین:چیکارش داری نامییییی!!!!جیمین:کوک از من کوچیکتره به اون گیر نمیدی شب تا صبح داره الکل میخوره بعد به من گیر میدی🙄؟کوک:ساکت شو😐ته چرا ساکتی؟ته:آخه دارم فکر میکنم اول تخم مرغ بوده که مرغ اومده یا مرغ بوده بعد تخم مرغ اومده؟🤔کوک:پاشو از من دفاع کن😑یونگی:بسههههه،واسه بچم بد آموزی داره.مثلا عمو هاشین.
ا.ت :بیا بریم دیگهههه
"یونگی و ا.ت رفتن بیرون"
-به نظرت دختره یا پسر؟!
+جنسیتش برام مهم نیست،فقط میخام سالم باشه.ولی اگه دختر بود میزارم نارنگی اگه پسر بود میزارم پرتقال.
-میوه ی دیگه ای نمیخای اوپا؟!
+😂،همینجا تو ماشین بمون الان میام.
-حس بدی دارم.میخام باهات بیام،نمیخام ازت دور باشم.
+باشه.ا....... ا.ت مراقب باش (با داد)
-یون....یونگیییییییی
لایک و کامنت یادت نره کیوتم💭🍫
سوکجین ویو:درو بستم و رفتم تو که یهو دیدم یونگی و هوپی آهنگ گذاشتن دارن میرقصن.
اولین باره دارم میبینم یونگی اینقدر خوشحاله🥺البته ماهم هم بخاطر این اتفاق خیلی خوشحال بودیم مخصوصا یونگی
ا.ت:بچه ها نظرتون چیه برم سوجو بگیرم؟
یونگی:منم باهات میام.
نامجون:جیمین حق خوردن نداره.جیمین:چرااااا؟؟؟نامی:بچه ها حق خوردن الکل رو ندارن.جیمین:جیننننن جین:چیکارش داری نامییییی!!!!جیمین:کوک از من کوچیکتره به اون گیر نمیدی شب تا صبح داره الکل میخوره بعد به من گیر میدی🙄؟کوک:ساکت شو😐ته چرا ساکتی؟ته:آخه دارم فکر میکنم اول تخم مرغ بوده که مرغ اومده یا مرغ بوده بعد تخم مرغ اومده؟🤔کوک:پاشو از من دفاع کن😑یونگی:بسههههه،واسه بچم بد آموزی داره.مثلا عمو هاشین.
ا.ت :بیا بریم دیگهههه
"یونگی و ا.ت رفتن بیرون"
-به نظرت دختره یا پسر؟!
+جنسیتش برام مهم نیست،فقط میخام سالم باشه.ولی اگه دختر بود میزارم نارنگی اگه پسر بود میزارم پرتقال.
-میوه ی دیگه ای نمیخای اوپا؟!
+😂،همینجا تو ماشین بمون الان میام.
-حس بدی دارم.میخام باهات بیام،نمیخام ازت دور باشم.
+باشه.ا....... ا.ت مراقب باش (با داد)
-یون....یونگیییییییی
لایک و کامنت یادت نره کیوتم💭🍫
- ۳.۸k
- ۱۶ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط