سناریو بی تی اس
سناریو بی تی اس
وقتی غذا رو میسوزونی😅🥴
نامجون: تو از من که بدتری
جین: فقط ازت یبار خواستم غذا درست کنی اینم نتیجش
شوگا: میرم بخوابم تو هم یا دوباره درست کن یا هم که بدون ناهار می مونیم
جیهوپ: فداسرت مادمازل میریم رستوران حاضر شو
جیمین: باهم داشتید غذا درست میکردید که آخرش غدا رو بهش سپردی بری حموم بیای که سوخت واسه اینکه جرش ندی خودش غذا سفارش داد
وی: اینم زنه که ما گرفتیم خدااا خنگه من اشکال نداره بیا بغلم
جونگکوک: شیرموز درست کن بزنیم تو رگ حال کنیم
درخواستی داشتید بگید دوستون دارم ❤️
لطفا حمایتم کنید 💋
وقتی غذا رو میسوزونی😅🥴
نامجون: تو از من که بدتری
جین: فقط ازت یبار خواستم غذا درست کنی اینم نتیجش
شوگا: میرم بخوابم تو هم یا دوباره درست کن یا هم که بدون ناهار می مونیم
جیهوپ: فداسرت مادمازل میریم رستوران حاضر شو
جیمین: باهم داشتید غذا درست میکردید که آخرش غدا رو بهش سپردی بری حموم بیای که سوخت واسه اینکه جرش ندی خودش غذا سفارش داد
وی: اینم زنه که ما گرفتیم خدااا خنگه من اشکال نداره بیا بغلم
جونگکوک: شیرموز درست کن بزنیم تو رگ حال کنیم
درخواستی داشتید بگید دوستون دارم ❤️
لطفا حمایتم کنید 💋
- ۱۸.۲k
- ۲۸ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط