{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
این حرف اول و اخر تراختوریاس...نبینیم سایتی از داخل خودمون داره حاشیه درست میکنه!!!
همه میدونن که ۶فقط حاج مهدی کیانیه....۱۴ممده...کاپتانم حاج مهدی هستش...پس حرف بیخود از همین الااااااان تعطیل....هه
دیدگاه ها (۲)

دست و جیغ و هورا امتحانام تموم شد بالاخره

ادینهو و اف 14 کابوس تیمهای پایتخت

my exp.7×ا.ت؟+زهر چیه؟×بلد نیستی عین آدم حرف بزنی؟+مگه حیون ...

نه به اشوب بله به حرف زدن درست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط