{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیخوام برم اون حوالی تو اون جاده های شمالی بگم جات خالیی

نمیخوام برم اون حوالی تو اون جاده های شمالی بگم جات خالییییییییی نفس میکشم با چ بغضی قدم میزنم با چ حالی فقط جات خالی):
دیدگاه ها (۹۷)

وااااااای اینو

.........

خودکشی...............

عادت

این فقط یه هوسه!!در حالی که دختر رو میبوسید اون رو سمت اتاق ...

PAIN part 5

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط