خییییلیییی قشنگه لطفا تا انتها بخونید ببخشید اگه باعث نار
خییییلیییی قشنگه لطفا تا انتها بخونید ببخشید اگه باعث ناراحتیتون شدم
❤باباجونم ❤روزت نزدیکه پس کجایی؟ !!!
ما بابا نداریم ، راستش داریم اما اندازه ی یک سنگ مستطیلی است که بالاش نوشته شادروان و پایینترش با خطی خوش ، پدری مهربان و همسری فداکار ، عکسش را هم تراشیده اند آن رو ، با آن صورت مهربان و گونه های تو رفته و موهایی که همیشه شانه زده بود )-:
ما بابا نداریم ، نه که از اولش نداشتیم ، نه که به خوابمان نمی آید ،چند سال پیش خدا گیرش گرفت که امتحانمان کند ، که اشک مارا ببیند و ترس و بی پناهی مارا ، که دنیا زمستان شود و تا جان دارد باران شور ببارد بروی لبهایمان.
ما بابا نداریم اما راستش را بخواهید عکس باباهای شمارا یواشکی نگاه میکنیم ، یواشکی دوستش داریم ، .)-:
پدر عزیزم جات خیییلییی خالیه کاش امشب به خوابم بیایی )-:
ما بابا نداریم و هرسال ، روز پدر که میشود نمی دانیم باید به کجا پناه ببریم ، سرمان را توی کدام سوراخ فرو کنیم که معلوم نشود غصه داریم ، حسودیم که یواشکی بابای شمارا دوست داریم .
راستی رفیق جان من،آنوقت که صورت بابایت را میبوسی ، آن وقت که ریش های تیغ تیغی اش میرود توی لبهایت ، آن وقتی که جوری فشارت میدهد که نفست تنگ میشود ، لطفاً ، لطفاً ، لطفاً ، یک لحظه بیشتر توی آغوشش بمان ، یک لحظه بیشتر جای همه ما ، همه ما بچه هایی که بابا نداریم ..
اینم تقدیم به همه دوستای گلم که بزرگترین تکیه گاه زندگیشونو از دست دادن
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
❤باباجونم ❤روزت نزدیکه پس کجایی؟ !!!
ما بابا نداریم ، راستش داریم اما اندازه ی یک سنگ مستطیلی است که بالاش نوشته شادروان و پایینترش با خطی خوش ، پدری مهربان و همسری فداکار ، عکسش را هم تراشیده اند آن رو ، با آن صورت مهربان و گونه های تو رفته و موهایی که همیشه شانه زده بود )-:
ما بابا نداریم ، نه که از اولش نداشتیم ، نه که به خوابمان نمی آید ،چند سال پیش خدا گیرش گرفت که امتحانمان کند ، که اشک مارا ببیند و ترس و بی پناهی مارا ، که دنیا زمستان شود و تا جان دارد باران شور ببارد بروی لبهایمان.
ما بابا نداریم اما راستش را بخواهید عکس باباهای شمارا یواشکی نگاه میکنیم ، یواشکی دوستش داریم ، .)-:
پدر عزیزم جات خیییلییی خالیه کاش امشب به خوابم بیایی )-:
ما بابا نداریم و هرسال ، روز پدر که میشود نمی دانیم باید به کجا پناه ببریم ، سرمان را توی کدام سوراخ فرو کنیم که معلوم نشود غصه داریم ، حسودیم که یواشکی بابای شمارا دوست داریم .
راستی رفیق جان من،آنوقت که صورت بابایت را میبوسی ، آن وقت که ریش های تیغ تیغی اش میرود توی لبهایت ، آن وقتی که جوری فشارت میدهد که نفست تنگ میشود ، لطفاً ، لطفاً ، لطفاً ، یک لحظه بیشتر توی آغوشش بمان ، یک لحظه بیشتر جای همه ما ، همه ما بچه هایی که بابا نداریم ..
اینم تقدیم به همه دوستای گلم که بزرگترین تکیه گاه زندگیشونو از دست دادن
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۱.۸k
- ۳۱ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط