{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودش میدونه باکیم یعنی اگه مطمعن بشم بقران کاری باش میکنم

خودش میدونه باکیم یعنی اگه مطمعن بشم بقران کاری باش میکنم که کسی باکسی نکرده😠 😠 😠
دیدگاه ها (۳)

وااای دعوا چه حالی میده 😉 😉

کامنت بلیز

وااای خسته شدم خدااااااا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط