من الان تو همین وضعیت(یخورده بد تر) م
من الان تو همین وضعیت(یخورده بد تر) م
عی خدا حالم بده
همیشه ساندویچ کثیف میخوردماااا ولی این یکی زیادی کثیف بود حالا اینکه دارم میمیرم اشکال نداره مامانم از اون موقع که اومدیم مگه ول میکنه صد بار تا حالا گفته مگه من بهت نگفم این ات و اشقالا رو نخور اینا فلانه و فلانه
هعی روزگار حال مریضو درک نمیکنن حوصلم سر رفته یکم مسخره بازی در بیارید شاد شم:)
عی خدا حالم بده
همیشه ساندویچ کثیف میخوردماااا ولی این یکی زیادی کثیف بود حالا اینکه دارم میمیرم اشکال نداره مامانم از اون موقع که اومدیم مگه ول میکنه صد بار تا حالا گفته مگه من بهت نگفم این ات و اشقالا رو نخور اینا فلانه و فلانه
هعی روزگار حال مریضو درک نمیکنن حوصلم سر رفته یکم مسخره بازی در بیارید شاد شم:)
- ۲.۱k
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط