{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه میتونستم برگردم به گذشته میومدم پیش تو دستتو میگرفتم

اگه میتونستم برگردم به گذشته میومدم پیش تو دستتو میگرفتم میبردمت به زمان حال خودِ الانمو نشونت میدادم و میگفتم نگاه کن اگه بری اینجوری میشه‌ نرو.
دیدگاه ها (۰)

نمیتونم فراموش کنم .....

اگه میتونستم دستتو میگرفتم میبردمت تو قلبم میگفتم ببین من ای...

اگه میتونستم دستتو میگرفتم میبردمت تو قلبم میگفتم ببین من ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط