وتااداااا👐🎊💖💖💖
وتااداااا👐🎊💖💖💖
قشنگ شده.... معلومه که شده🤗🤗🤗
خیلی پروعم..... نیاز نیس بگی خودم میدونم🤣🤣🤣
اره خلاصه اینم ارت جدیدم حالا یکم در موردش توضیح بدم براتون
این بیوگرافی شه که اومدم درست کردمش و ارت زدم و این یه نکته رو بگم چون خیلی اصرار برای قیافه بدون ماسکش
این اینشکلی کشیدم مگرنه این فرمش نیست دیگه در جریانید
تازه یه مینی کمیک کوچیکم در موردش کشیدم که بعدا پست میکنم😊
اره دیگه... راستی cv ش یا همون صدا پیشه س رو اسم خودم نوشتم یعنی اسم اصلیم نیست اینطور صدام میکنن
و اون توضیح پایینشم شبیه اون توضیحاتی نوشتم که پایین کارت قهرمانی مینوسن نوشتم موقع نوشتنش یعنی قشنگ رفتم تو حس🤣🤣🤣
اینم ترجمه فارسی متن زیر عکس👇
«ایمی با رازهایی وارد یو.ای شد که حاضر نیست دربارهشان صحبت کند. هوش بالا و توانایی کنترل محیط، او را به یکی از غیرقابلپیشبینیترین دانشآموزان کلاس 1-A تبدیل کرده است. با اینکه اغلب بیتفاوت به نظر میرسد، همکلاسیهایش کمکم متوجه میشوند که بزرگترین نبرد او نه با ویلنها، بلکه با خودش است.»
البته برا انگیلیسی نوشتنش از جی پی تی گلم کمک گرفتم مگرنه من کی حوصله دارم چهار ساعت اینگیلیسیش کنم
( البته فکر نکنید زبانم خوب نیست هفت ساله دارم زبان میخونم🙄🙄🙄فقط زیادی تنبلم🤣)
اس دو و سه هم ارتای تو بیوگرافیه که جدا گذاشتم تا قشنگ جزییات هنر قشنگم رو ببینید 🤣🤣🤣... یکم دیگه زیادی زر میزنم من برم مختونو خوردم🤣
در کل 💖💖💖حتما حتما حتما کامنت و لایک بزارید
اها الان داره یه چیز دیگه یادم میاد🤣🤣🤣
اون سه تا وسیله که با کوسش معلق کردم اولیش که به همون باکوگو اشاره داره اون دفتر چه به رابطش با دکو و اون چیز سیاهه همون چشم بندشخ یجورای اسپویل کردم بدم کردن
قشنگ شده.... معلومه که شده🤗🤗🤗
خیلی پروعم..... نیاز نیس بگی خودم میدونم🤣🤣🤣
اره خلاصه اینم ارت جدیدم حالا یکم در موردش توضیح بدم براتون
این بیوگرافی شه که اومدم درست کردمش و ارت زدم و این یه نکته رو بگم چون خیلی اصرار برای قیافه بدون ماسکش
این اینشکلی کشیدم مگرنه این فرمش نیست دیگه در جریانید
تازه یه مینی کمیک کوچیکم در موردش کشیدم که بعدا پست میکنم😊
اره دیگه... راستی cv ش یا همون صدا پیشه س رو اسم خودم نوشتم یعنی اسم اصلیم نیست اینطور صدام میکنن
و اون توضیح پایینشم شبیه اون توضیحاتی نوشتم که پایین کارت قهرمانی مینوسن نوشتم موقع نوشتنش یعنی قشنگ رفتم تو حس🤣🤣🤣
اینم ترجمه فارسی متن زیر عکس👇
«ایمی با رازهایی وارد یو.ای شد که حاضر نیست دربارهشان صحبت کند. هوش بالا و توانایی کنترل محیط، او را به یکی از غیرقابلپیشبینیترین دانشآموزان کلاس 1-A تبدیل کرده است. با اینکه اغلب بیتفاوت به نظر میرسد، همکلاسیهایش کمکم متوجه میشوند که بزرگترین نبرد او نه با ویلنها، بلکه با خودش است.»
البته برا انگیلیسی نوشتنش از جی پی تی گلم کمک گرفتم مگرنه من کی حوصله دارم چهار ساعت اینگیلیسیش کنم
( البته فکر نکنید زبانم خوب نیست هفت ساله دارم زبان میخونم🙄🙄🙄فقط زیادی تنبلم🤣)
اس دو و سه هم ارتای تو بیوگرافیه که جدا گذاشتم تا قشنگ جزییات هنر قشنگم رو ببینید 🤣🤣🤣... یکم دیگه زیادی زر میزنم من برم مختونو خوردم🤣
در کل 💖💖💖حتما حتما حتما کامنت و لایک بزارید
اها الان داره یه چیز دیگه یادم میاد🤣🤣🤣
اون سه تا وسیله که با کوسش معلق کردم اولیش که به همون باکوگو اشاره داره اون دفتر چه به رابطش با دکو و اون چیز سیاهه همون چشم بندشخ یجورای اسپویل کردم بدم کردن
- ۶۳۷
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط