👤 : خب "Happy" برای تو به عنوان اولین آلبوم سولوت چه معنی
👤 : خب "Happy" برای تو به عنوان اولین آلبوم سولوت چه معنی داره؟
🐹 : تا الان نتونسته بودم ژانر موسیقیای که میخواستم دنبال کنم رو به طرفدارام نشون بدم، و فکر میکنم با این آلبوم تونستم این کار رو بکنم. "Happy" فرصت من بود که بتونم خودمو اینطوری به طرفدارام معرفی کنم.
👤 : کدوم آهنگ از آلبوم "Happy" برای تو شخصیترینه؟
🐹 : از بین تمام آهنگا میگم "Falling" برای من شخصیترینه. این آهنگه که به بهترین شکل احساسات و شخصیت من رو منتقل میکنه.
👤 : اسنک مورد علاقت برای تور؟
🐹 : پاستیل کرمیا که هر روز وقتی تو تورم میخورمشون. تو کره هم هستن ولی خب مزشون یکم فرق میکنه ولی وقتی خارج از کشور میرم اون پاستیلا همون مزه رو میدن. واسه همین اون پاستیلای ترش چیزایین که مطمئن میشم حتما وقتی خارج از کشورم بخرم.
👤 : یکی از چیزایی که بدون اون نمیتونی رو استیج باشی؟
🐹 : آب، میکروفون... اینا چیزای بیسیکین ولی آب خیلی ضروریه. بدون آب واقعا مشکل بزرگی پیش میاد. ممکنه نتارو اشتباه بخونم. اه یادم رفت منشن کنم... ولی فکر کنم جواب درست این باشه - صورت خوشگلم که روی استیج میدرخشه.
👤 : موزیک مورد علاقت برای اجرا لایو چیه؟
🐹 : جواب رسمیم "I'll Be There" هستش. اما جواب غیررسمیم "Super Tuna" چون اجرا کردنش خیلی سرگرمکنندست.
👤 : به یاد موندنی ترین لحظه از ضبط آلبوم "Happy" چیه؟
🐹 : فکر میکنم بیشترین لذت رو از نوشتن شعر "I'll Be There" بردم. این رو چند روز بعد از مرخص شدن از سربازی نوشتم. لحظه خوشحالکنندهای بود که بتونم برای اولین بار از وقتی دور بودم، تا دیروقت کار کنم.
👤 : کارای قبل از اجرا؟
🐹 : من همیشه مطمئن میشم که یه نفس عمیق بکشم و برای ۳۰-۴۰ ثانیه نگهش دارم، بعد نفس رو کامل بیرون میدم. نمیدونم شاید فقط تو ذهنم باشه، ولی حس میکنم وقتی این کار رو میکنم، ظرفیت ریههام بیشتر میشه.
👤 : سفر کردن برای پروموت آلبوم چطور بود؟
🐹 : واقعا اهمیت لیدرمونو حس کردم. الان متوجه شدم که چقدر تمام اون سالا برای لیدرمون سخت بود. آر اِم ممنونم!
🐹 : تا الان نتونسته بودم ژانر موسیقیای که میخواستم دنبال کنم رو به طرفدارام نشون بدم، و فکر میکنم با این آلبوم تونستم این کار رو بکنم. "Happy" فرصت من بود که بتونم خودمو اینطوری به طرفدارام معرفی کنم.
👤 : کدوم آهنگ از آلبوم "Happy" برای تو شخصیترینه؟
🐹 : از بین تمام آهنگا میگم "Falling" برای من شخصیترینه. این آهنگه که به بهترین شکل احساسات و شخصیت من رو منتقل میکنه.
👤 : اسنک مورد علاقت برای تور؟
🐹 : پاستیل کرمیا که هر روز وقتی تو تورم میخورمشون. تو کره هم هستن ولی خب مزشون یکم فرق میکنه ولی وقتی خارج از کشور میرم اون پاستیلا همون مزه رو میدن. واسه همین اون پاستیلای ترش چیزایین که مطمئن میشم حتما وقتی خارج از کشورم بخرم.
👤 : یکی از چیزایی که بدون اون نمیتونی رو استیج باشی؟
🐹 : آب، میکروفون... اینا چیزای بیسیکین ولی آب خیلی ضروریه. بدون آب واقعا مشکل بزرگی پیش میاد. ممکنه نتارو اشتباه بخونم. اه یادم رفت منشن کنم... ولی فکر کنم جواب درست این باشه - صورت خوشگلم که روی استیج میدرخشه.
👤 : موزیک مورد علاقت برای اجرا لایو چیه؟
🐹 : جواب رسمیم "I'll Be There" هستش. اما جواب غیررسمیم "Super Tuna" چون اجرا کردنش خیلی سرگرمکنندست.
👤 : به یاد موندنی ترین لحظه از ضبط آلبوم "Happy" چیه؟
🐹 : فکر میکنم بیشترین لذت رو از نوشتن شعر "I'll Be There" بردم. این رو چند روز بعد از مرخص شدن از سربازی نوشتم. لحظه خوشحالکنندهای بود که بتونم برای اولین بار از وقتی دور بودم، تا دیروقت کار کنم.
👤 : کارای قبل از اجرا؟
🐹 : من همیشه مطمئن میشم که یه نفس عمیق بکشم و برای ۳۰-۴۰ ثانیه نگهش دارم، بعد نفس رو کامل بیرون میدم. نمیدونم شاید فقط تو ذهنم باشه، ولی حس میکنم وقتی این کار رو میکنم، ظرفیت ریههام بیشتر میشه.
👤 : سفر کردن برای پروموت آلبوم چطور بود؟
🐹 : واقعا اهمیت لیدرمونو حس کردم. الان متوجه شدم که چقدر تمام اون سالا برای لیدرمون سخت بود. آر اِم ممنونم!
- ۲.۰k
- ۰۳ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط