{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هییی بعد از چند روز رفتم باغ😂😂😂💔بچه هاش بزرگ شدن لامصب هن

هییی بعد از چند روز رفتم باغ😂😂😂💔بچه هاش بزرگ شدن لامصب هنو راه رفتنو بلد نی😐😂



اقا فیک نی بخدا مال خدمه😂
بعدشم سگ ولگرد هم نیست که بخوایم تو خیابون برداریم ببریم😐💔 خودمون چند سال پیش رفتیم سفر ترکیه یکی خریدیم😑💔
دیدگاه ها (۱۳۳)

دهنت استاد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

😂😂🤝🏻

هییییییی😂😂😂😂💔

بالاخره پیداش کردم 😐😂😂😂😂😂پرونده شو بگیرین ببرین زندان گلستان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط