{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گناه این بچه چی بود

گناه این بچه چی بود
که بایداینجوری پرپربشه 😔😔🤦‍♀️
ازادی که کشتن خون بچه بیگناه باشه
میخوام نباشع اثری ازاین ازادی
😔😔💔🖤البته من این امارو باور
ندارم چون مطمعنم مردم بی گناه بیشتری
دارن کشته میشم لعنت به دشمنان ایرانم
#خوزستانم
دیدگاه ها (۰)

آدمی رو انتخاب کنیدکه خوب بودن رو بهتون یاد بده!‌حتی اگه شما...

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

بیچاره مردم😔😔🖤💔

لعنت به شبکه لجن اینترناشنال ان شاالله اه دل همه خانواده های...

خون و عسل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط